Soubor:Aliance.jpg

Lidé jsou houževnatou a silnou rasou ve světě Azeroth. Mnoho z nich žije ve Východním králoství. Založili sedm království, které se spojili ve Druhé válce proti Hordě. V dávné historii liidé na Northernu byli často nuceni pracovat jako otroci v Magnataurském království.Od Třetí války vede Stormwindské království lidstvo a je oporou celé Aliance.

Úvod[editovat | editovat zdroj]

Lidé patří k nejmladším rasám v Azerothu a zároveň tvoří největší část jeho populace. Dožívají se podstatně méně než ostatní rasy, ale o to vícese snaží dosáhnout velkých úspěchů. Jejich agresivní a zvídavá povaha vede lidský národ k tomu, aby se stali aktivními a vlivnými ve světě. Takový byl případ před původní invazí orků, kteří přišli přes Temný portál. Lidská království trpěla ve všech třech válkách proti démonickým silám Plamenné legie. V prvních dvou válkách bojovali proti Hordě a ve třetí proti Pohromě. Mnoho lidí padlo ve Třetí válce. Zbývající lid, který přežil odvedla lady Jaina Proudmore se svou nejlepší kamarádkou Lynnë na kontinent známý jako Kalimdor. Lordaeron, jedno z nejkrásnějších měst, které kdy poznalo světlo světa padlo. Stalo se bojištěm lesních trollů, Pohromy, Opuštěných a dalších stvořeních. Ti, kteří v Lordaeronu zůstali bránili své osady před nebezpečím, které bylo všude kolem nich. Stormwind jako první pocítil vztek orků. I přes značnou převahu nepřátel se ubránili. Útokům však nebylo konec. Lidé si cení víry, cti a odvahy.

Základní informace[editovat | editovat zdroj]

Věk[editovat | editovat zdroj]

Dospělost Střední věk Stáří Požehnaný věk Maximum
20 35 60 85 130

Výška (m)[editovat | editovat zdroj]

Průměr muže Průměr ženy
1,83 1,65

Váha (kg)[editovat | editovat zdroj]

Muž Žena
73-127 55-110